joi, 19 martie 2009

Random thoughts

afară e trist ... înnorat , plouă, ninge, iar plouă ... apoi soarele scapa din captivitate şi razele-i îmi incălzesc faţa. îl simt din nou aproape, însă ne desparte un ocean ... tristeţea se transformă în speranţă, speranţa în vis ... visez la altceva, evadez din universul realităţii, plutesc în eterul subconştientului, apoi un fior rece mă trezeste, deschid ochii şi dispare ... ascuns din nou acolo, departe de mine, luminând alte meleaguri ... însă ceva din mine îmi spune că va reveni ...şi mă va căuta din nou. ploaia se opreşte, odată cu gândurile mele, iar eu continui să-i duc dorul, privind melancolic în zare, sperând la o revedere ... zăresc doi porumbei ... iubirea mă înconjoară, insă este atât de departe ... lunch brake's over!, iar cruda realitate revine ... timpul va trece, se va însera, iar somnul mă va duce iar departe, acolo, la el ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguri preferate

Interesting Quizzes

How many cannibals could your body feed?
Created by OnePlusYou - Free Online Dating