duminică, 26 iulie 2009

Summer rain

Sambata seara ... asfaltul şi clădirile, totul din jur încă se încăpăţâna să radieze căldura acumulată peste zi. Parcă totuşi e mai bine afară decât în casă. Ies cu My Bf, Răzvan out. Pe drum o mai racolez şi pe Gabriela, one of my betchez, maybe the biggest of them all, împreună cu some random guy. Pentru început mergem in TITANII (apropo, nu ar trebui sa fie un spatiu intre "TITAN" şi "II", daca parcul nu se numeşte "Titanii", aşa cum credeam eu pana de curând, ci "Titan 2" ?) unde am fost la o minunată punere în scenă a "Twelfth Night" de William Shakespeare. Teatrul Bulandra s-a prezentat excelent şi de data asta, tehnica modernă însă nu. Sunetul a lăsat de dorit pe alocuri. Apoi stomacele şi-au cerut şi ele tributul şi am mers for a quick bite la Romană. Mă despart de Gabriela. Tonight she's a serious betch, nue dispusă să-şi piardă nopţile. E trecut de miezul nopţii, so it's party timeee! Ajunşi in Soho descoperim că Lounge-ul de sus ţine loc de club în cursul serilor de weekend, aşa că am decis să dăm o tură şi prin Stamba. Nice atmosphere, locul este populat, deci am rămas afară, învăluiţi de răcoarea nopţii şi de lumina pală a unei lumânări, sorbind amândoi cu nesaţ din berea neagră poate puţin prea cu întârziere adusă. Nu-i nimic, pentru mine e suficient faptul că el este lângă mine. Mă simt pierdut în privirea lui care reuşeşte să mă facă să mă simt imponderabil, plutind undeva, printre stele. Mă simt în siguranţă, simt timpul cum se scurge, ocolindu-ne precum un râu ocoleşte o stâncă... nu mai vad nimic în jur. Suntem în lumea noastră. Mese, oameni, lumânări, nimic nu mai contează pentru mine. Tot ce văd este chipul lui angelic în lumina caldă a lumânării care stă să se stingă. Mâinile noastre se descoperă, se ating, se joacă, se mângâie. Mă sărută. Deşi cu pleoapele închise parcă văd o străfulgerare. Curând începe să plouă. o ploaie de vară, neaşteptată şi răcoroasă. Mă bucur de stropii ce cad, atingându-ne gentil, răcorindu-ne. Ploaia se înteţeşte, iar noi coborâm. Nu foarte multă lume. Fundalul sonor e marfă, însă eu nu intru în atmosferă, nu reuşesc să-mi acordez trăirile în ritmul muzicii. Ne reîntoarcem in Soho. E plin. Aerul e sufocant. Atmosfera e marfă, muzica e cool. Dansăm, apoi iesim afară, răcorindu-ne cu alti stropi din ploaia de vară. Mă întâlnesc cu Florin, un amic recent întors în ţară. Îi fac cunoştinţă cu Răzvan. În curând îşi găseşte şi el un partener de dans, iar noaptea continuă, dansând şi răcorindu-ne până în zori. I love my baby and I know he loves me too. Sorry if I've ever done something wrong, but that's just me, I can't help fucking things up. Azi mergem să-l vedem pe Bruno. De-abia aştept să mă doară obrajii de la atâta râs.

2 comentarii:

Bloguri preferate

Interesting Quizzes

How many cannibals could your body feed?
Created by OnePlusYou - Free Online Dating