luni, 13 aprilie 2009

It's hard to get me !

Nu sunt nici pe departe o persoană simplă. Sunt complex ... foarte complex ... şi cei care mă cunosc de mult timp ştiu foarte bine lucrul ăsta. Dacă eu sunt o persoană serioasă asta nu înseamnă neapărat că nu o să mă vezi niciodată în club sărutându-mă toată noaptea cu un tip pe care tocmai l-am cunoscut ... dacă eu gândesc de două ori înainte să fac un lucru asta nu înseamnă că din când în când nu las instinctul să mă conducă în acţiunile mele. Dacă spun că îmi plac câinii, asta nu înseamnă că urăsc pisicile. Şi exemplele pot continua la nesfârşit. Cert este că eu mă pun în pielea omului înainte să-l judec, iar dacă începi să mă judeci din primele zile de când mă cunoşti, fără să mă întrebi ca să te pot lamuri înseamnă că nu ai ceea ce îţi trebuie pentru a deveni un prieten adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguri preferate

Interesting Quizzes

How many cannibals could your body feed?
Created by OnePlusYou - Free Online Dating