duminică, 26 aprilie 2009

Long time no ... write. oh, and GAYFEST 2009 !!!

A trecut ceva timp de la ultima mea postare. Spre ruşinea mea singura explicaţie ar fi că am avut foarte puţin timp liber ca să postez, iar atunci când îl aveam nu aveam inspiraţie :p Ehh, dar hai să facem un mic sumar al întâmpălarilor petrecute în acest răstimp : uhm, a fost Paştele, dimpreună cu tradiţiile şi obiceiurile specifice fiecărei comunităţi din care facem parte; i met somebody, m-am simţit bine cu el, m-am cutremurat, eu şi jumatate din ţară cred ( it was a helpful experience), hmm, ce s-a mai întâmplat ... aa, acel somebody m-a dezamăgit, iar acum sunt, yet again, singurel :p. din fericire exista prieteni cu care să pot uita de faptul că încă n-am găsit un "special someone". 
Dar să lăsăm toate astea la o parte. The sunny dayz r back! Yaay! Săptămâna asta vom avea parte de un weekend prelungit, pt. că 1 mai cade vineri!! Yaay! Voi ce faceţi să sărbătoriţi? Cum veţi profita de acest weekend prelungit cu o zi? Eu încă nu m-am hotărât. :p
The GayFest week se apropie cu paşi repezi! Be prepared! Dintotdeauna mi-a plăcut "Săptămâna diversităţii", cum îmi place mie s-o numesc! Ce frumos ar fi dacă am avea parte de aşa ceva tot timpul anului: manifestări culturale, expoziţii foto, screening filme artistice & documentare, dezbateri, toate cu tematică LGBT! Aah, that will be Heaven! Însă, până una-alta mă bucur că există, anual , GayFest, şi îmi incarc bateriile aproape pt. tot anul. 
Fiţi mândri că an de an un grup semnificativ de oameni muncesc din greu să vă ofere o întreagă săptămână de acttivităţi culturale menite să atragă atenţia asupra drepturilor comunităţii LGBT! Militează şi tu împotriva discriminării persoanelor ce fac parte din comunitatea LGBT! Participă împreună cu prietenii tăi, str8, gay, bi-curious, indiferent cum ar fi ei la manifestări, vino la marş! Fă publicitate evenimentului pe internet, în cercul tau de cunoştinţe, trimite mesaje, anunţă lumea! Be out! Be proud! E dreptul tău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguri preferate

Interesting Quizzes

How many cannibals could your body feed?
Created by OnePlusYou - Free Online Dating